wtorek, 4 grudnia 2018

GDZIE KUPIĆ UBRANIA CIĄŻOWE

Witajcie kochani :)

Jak wiadomo samotna mama często równa się samotny budżet. Dużo ojców nie doklada się do niczego a gdyby wspomnieć, że potrzebujemy na ubrania ciążowe, zostały byśmy po prostu wyśmiane

Ja jestem sama  od 6 tygodnia ciąży, od tego czasu cały budżet związany z ciążą i dzieciątkiem jest na mojej głowie.
Od początu wiedziałam ze nie chcę inwestować w ubrania ciążowe miliona monet. Ubrania mające w nazwie słowo ciążowe są automatycznie droższe.
Moje pierwsze kroki poczyniłam do H&M. Wszyscy wiemy że można tam znaleźć fajne rzeczy w sekcji ciążowej. Odłożyłam 200zł i ruszyłam. Byłam jednak rozczarowana nie tylko cenami ale i wyborem który wcześniej wydawał mi się większy.
Bluzka mająca w nazwie słowo ciążowa = +40zł do ceny. Czyli coś co założę tylko 8 miesięcy kosztuje 70-100zł.
Nie wyszłam jednak z pustymi rękoma i upiłam jeansy za 129zł i legginsy ciążowe za 39zł. Stwierdziłam że wystarczy mi to na cały okres ciąży i faktycznie na końcówce 8 miesiąca stwierdzam że wystarczy.

Brzuszek był mały i mieściłam się w moje normalne bluzki ale pod koniec 3 miesiąca byłą rewolucja w rośnięciu i przestałam się mieścić w cokolwiek.
Mój budżet był ograniczony więc Ja...królowa galerii zawitałam w miejscu do którego nigdy bym nie zajrzała. Swoje wrota otworzył dla mnie targ :)
Co znaczy Ego jeśli sama utrzymujesz dziecko.
I tak zamiast 80zł za bluzę ciążową znalazłam bluzkę która jest nieco szersza w brzuchu za 30zł...sportową bluzkę za 30zł, letnią sukienkę za 50zł, spódnicę za 20zł, i super t-shirt za 10zł....a i jeszcze buty za 30zł....
Ludzie w życiu sie tak tanio nie obkupiłam a ludzie komplementuję te ciuchy bardziej niz moje przed ciążowe z galerii :|
Mój tata kupil i kilka topów w Primark za 2Ł i  tak chodę całą ciążę. Mieszczę się w swetry z przed ciąży więc w to nie inwestowałam.
Bratowa dała mi kurtkę ciążową i zimę mogę śmigać..kawałek zimy właściwie.

Życie uczy pokory i od tamtej pory ubieram się w wiekszości na targu :)
Mamusie jeśli macie ograniczony budżet warto zajrzeć na bazar. Sama się przekonałam.
Pamiętajcie że ciąża nie trwa 5 lat a jedynie 9 miesięcy i nie warto przpłącać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz