czwartek, 13 grudnia 2018

PRZESTRZEŃ DLA DZIECKA W KAWALERCE

Hej kochani :)

Dziś chciałam pokazać Wam, jak zorganizowałam przestrzeń dla maluszka w kawalerce. Jak wiecie jestem sama i muszę się dobrze zorganizować :)

Zacznijmy od mojego przedpokoju. Tu niewiele się dzieje, bo stoi tu po prostu wózek dla małego.


Łazienka też nie jest zagracone :) W prysznicu jest wanienka i nie ma tu nic innego dla dziecka.

Jak na kawalerkę przystało, mam tu przytulny "salonik". Przestrzeń trzeba było opakować i nie sprawić że tu się wszystko zagraci. Mam tu komodę z Ikea i już wam mówię jak to zorganizowałam.


1: W pierwszej szufladzie mam ręczniki i pieluszki tetrowe i flanelowe

2: Górna szuflada po drugiej stronie to pajace. Lewa strona rozmiar 56 a prawa 62. Ten schemat powtarza się w każdej z szuflad

3: Szuflada niżej to od lewej: spodnie 56 i 62, body 56 i 62

4: W ostatniej szufladzie mam kombinezony, bluzy, koszulki, skarpetki, czapeczki i buciki. Wszystko rozmiar 56 i 62

Obok komody stoi fotelik samochodowy z torbą na wyjście z szpitala. Na razie jest na nim poducha ale docelowo będzie tu leżało nosidło.

Mam duże łóżko i wykorzystuję tylko 1 część na pościel. Po drugiej stronie mam dużą strzynie którą wykorzystałam na zapasy. Są tu zapasy pieluch, podkładów, soli fizjologicznej, większe ubrania które upolowałam na ciuchach. Zapasowa pościel, kocyki itd.

Centrum tego pokoju jest łóżeczko :) Gdy tylko tu stanęło od razu zrobiło sie inaczej.

W kuchni natomiast zajęłam tylko 1 szafkę. Są tu głownie butelki.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz